tisdag, april 12

Wiiiiii

I helgen hade vi finbesök från skogarna i Västergötland, Willen, Sara, Harry och Stina.
Det var jättekul att dom kom hit allihopa och hängde med oss i ett para dagar. Harry och Stina (hundarna) är jättesnälla, även om Sune (vår katt) inte riktigt vågade tro det. 
Vovvarna låg mest på sina filtar och myste och sen var vi ute och gick långpromenad i skogen med dom.. men då var dom inte så stilla, dom kan springa jätte, jättefort!! Mycket fortare än vad jag kan med mina snabbaste springskor.. hallå!! 
Willen och Sara lekte med mig och Petter och sen satt dom uppe med mamma, pappa och morbror Kalle till sena timmen och spelade spel och åt en massa.
Jag tycker om att träffa denna lilla familjen, jag hoppas att vi ses snart igen.. kanske får man små goda ostar då också.. om man har tur;)





Kameran glömde vi helt bort att ta upp under helgen, så det här är bilder från vårat besök uppe hos dom:)

1 kommentar:

  1. Tack för allt i helgen! Som tur e kom vi ihåg att ta bilder :)
    Ses snart igen hoppas vi!

    SvaraRadera