tisdag, april 12

Tjuvstart!


Så fort inte Olle är på plats så tar jag chansen.. att klättra upp på hans stol. Det är ju mycket roligare att kunna gå upp själv och få sitta så länge som man känner för det och sen klättra ner igen.. ja jag gör det om och om igen varje dag! Men jag får aldrig nån mat när jag sitter där? nej då ska jag sitta i min tråkiga plaststol där jag i stort sett sitter fastgjuten. Kanske finns en anledning till det?;) /Petter



Men jag är iaf väldigt nöjd när jag sitter där:)


Ikväll har vi tjuvstartat på påsken. Det är påsk så kort tid, så vi bestämde oss för att börja pynta lite idag. Vi har fixat ett "granris" och hängt fina fjädrar och ägg i det. Sen har vi hängt upp en "trollgumma" (påskkärring) i ett fönster. 



På torsdag är det avslutning på gympan för den här säsongen och kanske sista gången för mig helt o hållet.. Jag börjar bli en av de största där och snart är det dags för lillebror att ta över;) Och på torsdag ska vi vara utklädda! Jätteskoj, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska vara bara..?

Ha det gott, vi hörs! Kram Olle o Petter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar