söndag, februari 16

Ytskikt

Igår kunde både jag och Jonas jobba tillsammans. Det är inte ofta vi kan jobba bägge två samtidigt, så det är roligt när det händer. Dessutom är allt lättare när man är två.
Igår fick vi assistans också, dubbelt upp t om. Kalle och Lii kom och gjorde oss sällskap i arbetskläder. Det var tur att de kom. Jag hade lite otur med tänkandet igår.. kan vara sviter från kvällen innan ;)
Idag är jag hemma med killarna och Jonas och hans pappa jobbar vidare. Vi är så himla tacksamma för all hjälp vi får!!

Nu börjar även väggarna i badrum och tvättstuga bli helt klara för ytskiktet. Vi har isolerat, osb.at och håller på och gipsar. 
Jag har kollat på kakel, klinker och tapeter och planerar. Det är så grymt kul, men svårt. Kommer allt passa ihop?
Jag har ett gäng tapetkataloger hemma nu och går runt och försöker visualisera.. spännande :)

1 kommentar: