onsdag, januari 16

Som vanligt hade Petters gympa avslutningsfest vid gymnastiksföreningens hoppgrop.
Det tycker vi är en jättebra tradition :)
Vi blir som barn allihopa och leker loss.


Olle studsar

Killarna försvinner i en av hoppgroparna

Fredagsmys med film och popcorn


Visst är det härligt med snö!
Allt blir så ljust och fint och det är mycket roligare att vara ute då än när det bara är grått och slaskigt.. Det enda som jag har svårt med på vintern, (nja även på höst, vår och sommar;) det är att komma ut och springa. 
Jag fick ju något konstigt ryck.. eller jag skulle nästan vilja säga att jag blivit lurad att våra kära vänner Willénarna - men jag ska springa Göteborgsvarvet i år! 
Hallå, hur ska det gå till!??

Olle på vår snöiga tomt

 Vi har satt upp ett fågelhus

Första gången på ett par slalomskidor.
Det var lite ostadigt de första åken, men redan efter ett par timmar åkte de själva ner för barnbacken. Grymt härligt med barn och fasen så kul med utförsåkning! Det blev hem och leta utrustning på blocket och slå in julklappar :)
Kämpar i knappliften

Hela glada gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar