måndag, oktober 29

Kelsjuk liten kisse

Maja är en så himla go kisse men hon är väldigt sällskapsjuk. När jag sitter och pluggar på dagarna så spenderar hon större delen av sin tid bredvid mig på skrivbordet. 
Antingen ligger hon och och leker med pennor eller papper som jag antecknar på eller så försöker hon fånga mina fingrar när jag skriver på tangentbordet. För att komma upp på skrivbordet klättrar hon längst mina ben, vidare upp på ryggen och hoppar sen ner från min axel. Det funkar ju så länge hon är så här liten.. (och jag har jeans på mig) men sen vet jag inte om jag vill känna på det.

Vill gärna vara med och mysa när jag sitter och läser.

Kelig och låter som en motor, en liten sådan ;)

Sen blir man lite slö..

..och somnar skönt Zzzzz

2 kommentarer:

  1. Söta Maja :)

    När man skriver en kommentar så måste man verifiera med att fylla i en text, inte det lättaste alltid. Man kan även välja att få det uppspelat som ljud, himla kul! Låter som en enda lång prutt :)

    / Mogna Morbror Kalle

    SvaraRadera
  2. Haha, det har jag aldrig provat på själv.. det får jag göra.
    Förstår att du gillar det;)

    SvaraRadera