onsdag, april 18

Påsk



Jag som gillar att rita och pyssla tycker verkligen om påsken.. 
dessutom älskar jag godis:)

Här gör jag vi små kycklingar av flirtkulor..

men Petter kastade dom mest omkring och lekte med dom.

Här är en höna och hennes små kycklingar 
som jag har gjort. Det var mycket pill och 
klister överallt, men det blev fint:)
Jag ritade några påskkort också. 
Med hönor och kycklingar på. 

Påskmiddag hemma hos mormor

Vi målade riktiga ägg och letade godisägg. 
Sen åt vi sill, Jansson och en massa annat gott. 
Eller jag och Petter åt faktiskt bara köttbullar 
och prinskorv, det är gott det:)

Hoppas att ni hade en toppenpåsk!
Kram Olle o co

1 kommentar:

  1. Tack bästa polaren för det fina påskkortet! Det pryder kylskåpet så fint!

    High five!

    Noah

    SvaraRadera