tisdag, januari 10

2 år!

Ja tänk va! Nu är det hela 2 år sen jag kom ut och fick träffa min mamma och pappa första gången. Jag fick också träffa min snälla storebror. Inte så länge dock, för mamma fick ju kräksjuka så pappa och Olle fick åka hem.. men jag fick i alla fall se honom en liten stund. Nu ser jag honom hela tiden och han är den bästa storebror som finns! Visst kan han retas med mig ibland, men för det mesta är han jättesnäll. Varje gång vi åker bil, sitter och tittar på film eller ska ligga och mysa så vill han hålla mig i handen, det är så mysigt. Fast jag vill inte alltid, då försöker han tvinga mig och det går sädär bra, jag är stark!;)
Vid morgonfirandet blev det flera paket. 
Här en Tottebok
Släktkalaset höll vi några dagar tidigare för att 
pappa åkte till Kina på min födelsedag.
Stolt kille har blåst ut ljusen:)

Den obligatoriska fiskedammen:)

Tack för alla grattishälsningar och paket! 
Massa kramar Petter

1 kommentar: