onsdag, december 14

Lucia och sånt..


Vi har haft luciafirande på dagis ikväll. Ja en dag senare än alla andra? Jag vet inte varför.. kanske för att alla fröknar och föräldrar skulle kunna vara med, det krockar ju ofta med andra luciafiranden. Men tur var det, för annars hade inte jag kunnat varit med. Jag har nämligen haft en envis feber som har kommit och gått under en veckas tid. Men igår var jag feberfri så idag fick jag gå tillbaka till dagis och vara med på festen:)
Det var massor av föräldrar där och tittade på oss när vi satt i vår ring och sjöng fint våra inövade julsånger.

(Vi slängde med lite blandade kort som har tagits de sista veckorna)
Jag och kusin Theodor bakar pepparkakor

Visst blev de fina:)

Jag och lillebror sover gott.

Vårt fina pepparkakshus, med massor av svampar 
och tomtar i trädgården.
Turdag! Jag hittade en snygg tjej som ville åka med mig:)

Sara och Wiiilen är hemma hos oss och busar. 
Jag längtar redan tills nästa gång:)
Det var många tomtar och pepparkaksgubbar 
på dagis ikväll. Några lucior var det också:)
De var sååå söta
Världens bästa pappa och lillebror<3

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År.. till Olle, Petter och Lisa&Jonas... från oss...

    SvaraRadera