lördag, mars 26

Mat är gott!


Ja är det nån som gillar mat så är det lillebror, men det har ni nog redan förstått. Vi var och vägde honom häromdagen. Nu är han snart 15 månader gammal och är 14.6 kg tung och 86 cm lång.
Snart kommer han nog ifatt mig... Nej, jag väger ju nästan 19 kg och är 109 cm lång.
Mitt mål är att bli lika stor som pappa, men först som kusin Ludde:)

Nu på morgonen så har jag o Petter haft cirkus för mamma o pappa. Vi leker jättebra ihop nu för tiden och han försöker alltid göra som jag, det ser väldigt roligt ut ibland.. Idag, cirkusen till ära så hade jag lånat en Bh av mamma, ni kan ju tänka er hur snygg jag var.. nakenfis med Bh, hi hi!
Ha en trevlig helg alla vänner!

3 kommentarer:

  1. Den där cirkusen hade jag velat sett :) :)
    Kram på er!!
    PS. Tack för lånet av eran mamma förra helgen, alltid lika kul att träffa henne..

    SvaraRadera
  2. Tack desamma Pernilla, önskar att det kunde ske oftare bara:) lisa
    Tack desamma Dogsen:) c u

    SvaraRadera